ویژگی های ضربه گیر دیوار پارکینگ چیست؟

ویژگی های ضربه گیر دیوار پارکینگ چیست؟

با پیشرفت تکنولوژی و سرعت یافتن زندگی ماشینی، امکانات و تجهیزات مدرنی جهت رفاه، ایمنی افراد جامعه تولید شده اند که سرعت و رشد زندگی را در مسیر امن افزایش داده است.

یکی از این نمونه تجهیزات پرکاربرد پارکینگ های تجاری، اداری و مسکونی، ضربه گیر دیوار است که وظیفه محافظت از دیوار ها را برعهده دارد.

امروزه شرکت های بزرگ و معتبری در راستای تامین نیاز افراد جامعه، اقدام به طراحی و تولید تجهیزات پارکینگی کرده اند که شرکت فراترافیک یکی از این شرکت ها می باشد که با سال ها تلاش و رزومه کاری درخشان توانسته است، توجه و اعتماد خریداران خود را به خود جلب کند.

در این مقاله قصد داریم شما را با موضوع همه چیز درباره ضربه گیر دیوار پارکینگ آشنا کنیم و به توضیح کاربرد و ویژگی های آن بپردازیم، پس تا پایان مقاله همراه ما باشید.

 

ضربه گیر دیوار پارکینگ

 

ضربه گیر دیوار پارکینگ

در پارکینگ ها به دلیل تردد و پارک خودروهای شخصی همواره امکان برخورد و صدمه دیوار با ماشین هایی که در حال پارک هستند، وجود دارد، از این رو از استفاده می شود.

این ضربه گیرها نه تنها مانع از برخورد و آسیب خودرو می شوند، بلکه به عنوان یک راهنما، دقت راننده را موقع پارک خودرو بالا می برد و احتمال صدمات و پرداخت هزینه های زیاد تعمیر را به حداقل می رساند.

محافظ دیوار یا وال گارد نام دیگر ضربه گیر دیوار پارکینگ است که در اکثر پارکینگ های مجهز به ویژه در بیمارستان ها و کارخانه ها و... مورد استفاده قرار می گیرد.

دلیل استفاده از این وسیله پرکاربرد در مکان های نام برده این است که احتمال هر گونه وقوع  حادثه و خسارتی هنگام حمل و نقل چرخ های دستی، برانکارد و... وجود دارد.

 

ویژگی های ضربه گیر دیوار پارکینگ

محصولاتی که در بازار عرضه می شوند برای کارآمد بودن و مورد استفاده قرار گرفتن توسط افراد باید از حداقل استانداردها و ویژگی های خوبی برخوردار باشند که خریدار به محصول ارائه شده اعتماد کند و نسبت به خرید آن اقدام نماید.

از این رو ضربه گیر دیوارپارکینگ نیز از ویژگی هایی برخوردار است که در ادامه به توضیح موارد آن می پردازیم:

  • قابل استفاده برای پارکینگ های عمومی و محل پارک های شخصی
  • جلوگیری کردن از حوادث و تحمل هزینه های زیاد
  • جلوگیری از اتلاف وقت
  • مدرن شدن محل پارک
  • ایجاد شب نما برای دید بهتر راننده در تاریکی و جلوگیری از بروز تصادف
  • از آسیب رساندن به دیوارهای پارکینگ جلوگیری می کند
  • مانع از صدمه رسیدن به خودروها می شود
  • به راحتی قابل تعویض و جابجایی است

در ادامه به طرح سوالاتی می پردازیم که ممکن است سوال شما نیز باشد:

 

ضربه گیر دیوار پارکینگ از چه جنسی است و چه کاربردی دارد؟

بیشتر ضربه گیرهای تولیدی دیوار پارکینگ از جنس پلاستیک مقاوم است که با نصب بر روی دیوارهای پارکینگ و محل پارک خودروها از صدمه و هر گونه آسیب به خودرو جلوگیری می کند.

برای خرید ضربه گیر دیوار پارکینگ می توانید از سایت فراترافیک این محصول کاربردی را سفارش دهید.

نوع دیگری از ضربه گیر دیوار پارکینگ وجود دارد که از جنس لاستیک است که ویژگی های زیر را به دنبال دارد:

  • در برابر ضربه دارای جنس مرغوب و قدرتمندی دارد
  • از آسیب دیدگی خودرو و دیوار پارکینگ جلوگیری می کند
  • دارای خاصیت ارتجاعی می باشد
  • در ابعاد مختلف طراحی و تولید می شود
  • ایمن سازی فضای پارکینگ
  • ایجاد زیبایی بصری

 

ساخت ضربه گیر دیوار پارکینگ چگونه است؟

در ساخت ضربه گیر دیوار پارکینگ از حفره های هوا ریزی استفاده شده است که هنگام برخورد بتواند ضربه را در بهترین حالت برگرداند.

 

طریقه نصب ضربه گیر دیوار پارکینگ به چه صورت است؟   

ضربه گیر دیوار پارکینگ به دلیل خاصیت ارتجاعی خوبی دارند، بهترین عملکرد را به عنوان یک محافظ و ضربه گیر عمل می کند از این رو برای ارائه بهترین عملکرد این وسیله پرکاربرد، باید به بهترین نحو نصب و اجرا شود.

نصب و اجرای ضربه گیرهای دیوار پارکینگ به وسیله چسب های مخصوص و ضد آب که دوام و ماندگاری بالایی دارند، انجام می گیرد.

 

قیمت ضربه گیر دیوار پارکینگ بر چه اساسی تعیین می شود؟

قیمت ضربه گیر دیوار پارکینگ براساس متر طول تعیین می شود، و معمولا ارتفاع این ضربه گیرها به 15 سانتی متر می رسد که به صورت تک لاین و دو لاین اجرا می شوند.

 

شب رنگ یا شب نما در ضربه گیر دیوار پارکینگ چه کاربردی دارد؟

در بین ضربه گیرهای دو لاین به فاصله یک سانتی از شب نماهایی استفاده می شود که با تابش نور در تاریکی، دید بهتری را برای راننده فراهم و به عنوان یک هشدار دهنده عمل می کند.

هم چنین با مشخص شدن ستون ها، دیوارها، موانع و به طور کلی محدوده فضا را برای راننده مشخص می کند.

 

ویژگی های بارز و اصلی ضربه گیر دیوار پارکینگ چه مواردی هستند؟

از ویژگی های بازر ضربه گیر دیوار پارکینگ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جلوگیری از خش و خط خوردگی بر روی بدنه خودرو و بروز آسیب هایی مانند فرورفتگی بدنه
  • جلوگیری از آسیب های بیشتر در بیماران در اثر برخورد
  • جلوگیری از آسیب به اجناس و اشیای قیمتی در گمرک، ادارات و انبارهای بزرگ
  • تضمین امنیت مراجعین یک مرکز خرید

 

آیا می توانیم ضربه گیر دیوار پارکینگ را در ابعاد دلخواه سفارش داد؟

بله، ضربه گیرهای دیوار پارکینگ به صورت نوارهایی با طول و عرض متفاوت طراحی و ساخته می شوند که براساس نیاز و میزان بودجه ای که در نظر دارید، می توانید اقدام به خرید کنید.

 

ضربه گیر دیوار پارکینگ را از کجا بخریم؟

ضربه گیر دیوار پارکینگ را می توانید از شرکت های معتبر به صورت حضوری خرید کنید یا از سایت رسمی شرکت ها به صورت آنلاین انتخاب و خریداری کنید.

شرکت فرا ترافیک یکی از این شرکت های معتبر است که امکان خرید را برای تمامی افراد سراسر ایران عزیز فراهم نموده است.

 

هنگام خرید ضربه گیر دیوار پارکینگ چه نکاتی را رعایت کنیم؟

ضربه گیرهای دیوار پارکینگی که در بازار عرضه می شوند باید از حداقل استاندارد ها برخوردار باشند که خریدار نسبت به کیفیت و دوام محصول اعتماد کند و اقدام به خرید نماید.

از این رو برای خرید ضربه گیر دیوار پارکینگ نکاتی را در نظر داشته باشید که در ادامه به توضیح آن می پردازیم:

  • در برابر تغییرات دمایی و رطوبت مقاوم باشد
  • در برابر سایش و ضربه از مقاومت خوبی برخوردار باشد
  • طول عمر وسیله با کیفیت محصول در یک راستا قرار دارد، از این رو به کیفیت محصول دقت لازم داشته باشید

                                                       

سخن آخر

ضربه گیر دیوار پارکینگ یکی از وسایل پرکاربرد و کارآمد تجهیزات پارکینگ است که امروزه بسیار مورد استفاده مجریان و کارفرمایان ساخت مراکز تجاری، کارخانه ها، بیمارستان ها و... قرار گرفته است و با نصب و اجرای این محافظ ها از بروز بسیاری از خسارات و آسیب های احتمالی جلوگیری می شود.

 

شرکت فرا ترافیک

شرکت فرا ترافیک با ارائه انواع تجهیزات ایمنی فردی، تجهیزات ایمنی آتشنشانی و تجهیزات ایمنی کارگاهی امنیت جانی و مالی و سطح ایمنی را بالا می برد و کیفیت تردد را افزایش می دهد.

 

ویژگی های برتر شرکت فرا ترافیک

شرکت فرا ترافیک با تکمیل 2500 پروژه موفق و بیش از 1500 مشتری ثابت توانسته است رضایت و اعتماد خریداران  در سراسر ایران را به خود جلب کند و تجربه خرید خوبی را برای هموطنان به ارمغان آورد.

از ویژگی های خوب این شرکت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تجهیزات ایمنی: بالا بردن سطح تجهیزات ایمنی (مالی، جانی) فردی، و کارگاهی ارائه می شود
  • تجهیزات ترافیکی: انواع مدرن ترین و بهترین تجهیزات ترافیکی جهت کاهش تصادفات و خشارات های وارده ارائه می شود تا امنیت و کنترل عبور و مرور خودروها حفظ شود
  • تجهیزات پارکینگ: تولید کننده و ارائه دهنده تمامی لوازم و تجهیزات پارکینگ در بالاترین سطح کیفیت ممکن جهت زیبایی و ایمن سازی هرچه بیشتر پارکینگ
  • قیمت مناسب محصولات: تضمین نازلترین قیمت محصولات و خدمات، با توجه به حذف تمامی واسطه ها و ارتباط مستقیم بین مشتری و تولید کننده
  • کیفیت برتر محصولات: تمامی محصولات و خدمات ارائه شده توسط گروه تولیدی فرا ترافیک در بالاترین حد درجه کیفی ممکن در بازار قرار دارند
  • پشتیبانی و خدمات: با توجه به ارتباط مستقیم با تولید کننده، تمامی محصولات دارای خدمات پس از فروش بوده و در صورت بروز هر گونه مشکل تولید می توانید از آن برخوردار شوید

هم چنین شرکت فرا ترافیک امکان بازدید و مشاوره رایگان در محل و پیشنهاد بهترین و مناسب ترین محصول را برای مشتریان خود فراهم می کند و جهت کسب رضایت هر چه بیشتر مشتریان، تحویل سفارشات در کمترین زمان ممکن انجام می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین و کارشناسان ما از طریق پل های ارتباطی ثبت شده در سایت ارتباط برقرار کنید تا در اسرع وقت پاسخگوی شما عزیزان باشیم.

گالری تصاویر مرتبط